Jagaimo doğum yaptı

 12 Eylül'de Jagaimomuz doğum yaptı.

İlk yavrunu evde doğurdu, ama çok uzun sürdü ve ölü doğdu. Hemen veterinere götürdük. Kalan yavrular sezaryen ile doğurtuldu. Ne yazık ki, karınında kalan 3 taneden 1'i ölü doğdu. Diğer ikisi çok şükür iyiler.

İkisinden biri çok büyük doğdu ve çok hareketli. Bu yüzden sık sık çekmeceye düşer. Hep süt içiyor ya da uyuyor. Gözleri erken açıldı. Diğeri çok sessiz ve annesine çok benziyor. Tüyünün rengi diğer kedininkinden daha açık ve kısadır.

Mustafa, daha büyük olan yavruya ÇAMUR adını verdi. Daha küçük yavru  annesinden daha beyazdır, bu yüzden ben ona ŞİRO(beyaz) JAGA diyorum.

Eskiden evimizde 3 kedi beslemenin çok fazla olduğunu düşünüyordum ama artık fikrim değişti ve evde onlara bakmayı düşünüyorum.

Jagaimo eve getirmemiş olsaydık, dışarıda tek başına doğum yapamadığı için ölmüş olabilirdi. Ayrıca 4 taneden 2'si hayatta kalamadı. Jagaimo'nun karnında çoktan ölmüş olabilirdi ama Jagaimo'yu daha erken veterinere götürseydik kurtulabilirdi diye bazen düşünüyorum. Bu yüzden şu anda sahip olduğumuz üç hayattan kendimi sorumlu hissediyorum ,ve bence Jagaimolar, başkalarını değil bizi seçip şimdi buradalar. 

Çamur ve Şirojaga şimdi dopabının içinde annesinin sıcaklığını hissederek uyuyorlar.


Zon.





コメント

人気の投稿