Jagaimo'nun bir günü

 Jagaimo her gece oturma odasında sessizce uyur. Sabahları acıktığında ya da canı sıkıldığında ara sıra yatak odasına gelir ve Mustafa'nın bavuluyla tırnaklarını yontur. Bu ses beni uyandırır.

Jagaimo sabahları iki kase mama yer. Hava güzel olduğunda ya da yalnız kalmak istediğinde balkonun penceresinin önüne oturur ve bana pencereyi açmamı söyler. Küçük balkonda güneşlenip manzarayı hayranlıkla izledikten sonra tekrar içeri girer.

Ondan sonra akşama kadar koltukta uyur. Hava sıcak olduğunda yerde sırt üstü uyur. Akşam yine mama yer. Daha sonra ben ve Mustafa yemeğimizi bitirip televizyonu açtığımızda Jagaimo koltuğa çıkıp Mustafa ile benim arama oturur.

Gece ben yatmadan önce yine mama yer ve sonra uyur. Jagaimo pek oynamaz. Yavlularının sevdiği oyuncaklara ilgi göstermez. Yavluları gürültü yaptığında sinirlenir. Yalnız vakit geçirmeyi seven bir kedi.



コメント

人気の投稿