Hafta sonu Büyükçekmece'de

 Bayramdan sonra dışarı çıkıp hiç gezmemiştim. Bazen markete gidip alışveriş yapıyordum ama hep evdeydim ve dersler veriyorudum. Evde olmayı çok severim ama açık alanda hava almayı özlemeye başlamıştım.


Cumartesi günü Mustafa bana ''pazar günü sahilde gözleme yiyelim'' dedi. Pazar günü saat 11 gibi evden çıkıp Büyükçekmece sahiline doğru yola çıktık. Yemekten sonra sahilde oturmak için kitaplarımızı ve suyumuzu da çantaya koyduk.


Öğleden önce sahile varmamıza rağmen neredeyse arabayı park edecek yer kalmamıştı. Park edecek bir yer bulduktan sonra sahile çıktık. Birkaç tane şirin restoran vardı. Gözleme yemeye gelmiştik ama Mustafa ''burada kahvaltı yapalım mı'' dedi. Biz bir restorana girip sahil kenarında oturduk ve kahvaltı söyledik.


Restoranın tavanı ağaç yapraklarıyla kaplıydı ve denizden esen rüzgarı hissedebildik. Ve dışarıda böyle kahvaltı yapmayalı uzun zaman olmuştu. Çok güzel vakit geçirdik.


Kahvaltıdan sonra sahilde yürüyüş yaptığımızda denize girenleri gördük. Ben de girmek istemeye başladım....ama mayom yok... O yüzden sahilde oturup sadece ayaklarımı deniz suyuna soktum. Sahil kenarından inip denizde biraz yürümeye çalıştım ama çok kaydı ve yürüyemedim. Ama çok iyi geldi bana. Doğa bazen insanların iyileştiremediği şeyleri iyileştirir...


Sonra ağacın gölgesinde oturup biraz dinlendik. Normalde dondurma yemem ama o kadar sıcaktı ki canım dondurma yemeyi çok istedi. Mustafa bir dükkandan çikolatalı dondurma aldı ve beraber yedik. 


Jagaimo'yu merak ettik ve alışveriş yaptıktan sonra erken saatte eve döndük. Pazar günü çok güzel geçti.



Zon.

kahvaltımız




horozu taklit eden bir adam










deniz sandığımdan daha temiz ve güzeldi 



コメント

人気の投稿