Rahatladım!

 

Ağustos’ta özel bir şey yapmadım ama birkaç şey için hep endişeleniyordum.

Biricisi...biz tatildeyken Jagaimo’ya kim bakacak? Kim ilgilenecek? Bu soruyu çözdük. Musatafa’nın iş arkadaşı her gün bir kere eve gelip mama verecek ve tuvalet temizleyecekmiş. (Çok teşekkür ederiz Bilal Bey!) İkincisi ise... hastanede yaptırdığım testin sonucunu bekliyordum... test yaptırdıktan sonra sonuç çıkana kadar her gün araştırıyordum ve kafam dolu ve karışıktı. Ama dün sonuç alınca oldukça rahatladım. Sandığımdan daha kötü değilmiş. Çok şükür dedim.

 

Defterime bir bakayım ne yapıyordum Ağustos’ta...

Hafta içi ders ders ders...!!! Hava sıcak olduğundan dışarı çıkmadım. Arkadaşlarımla görüşmedim. Birinci Pazar günü Mustafa’nın eski arkadaşıyla buluşmak için Bakırköy’e gittik. Onun işlettiği bir kafeye uğradık. Onur bize kahve ısmarladı. Saatlerce Mustafa ve Onur sohbet ediyorlardı. Daha sonra kafeden ayılırdık ve Bakırköy Meydanı ve etrafında gezdik, kumpir yedik.

 

İkinci ve üçüncü Pazar günü ise... evde kahvaltı yaptıktan sonra yine uykum geldi. Tekrar uyudum (Mustafa da uyudu) evde vakit geçirdik. Sonra İkametimi yenilemek için fotoğraf çektirmeye gittik. Yakındaki markete gidip alışveriş yaptık.

 

Yarın Ağustos’un son Pazar günü. Mustafa’nın annesine gidip orada kahvaltı yapacağız. İstanbul’a geleli neredeyse 11 ay olacak. Hiçbir şeyin olmadığı bir gün yok!! (ama iyi bir şey değil mi? Gün geçtikçe öğreniyorum ve hayatım daha iyiye gidiyor.)

 

Zon.




 






















コメント

人気の投稿